2013. november 3., vasárnap

2.fejezet A csók

Reggel,nagy nehezen felkeltem. Kimentem a konyhába is ittam egy kávét,és ettem egy szendvicset. Mikor kész lettem az evéssel,elindultam a fürdőbe ott zuhanyoztam,mikor kész lettem egy száll törülküzöbe kimentem és felvettem a fehérneműmet,majd a szekrényemből kivettem egy legins-et,és egy  nagyobb pulóvert, ezeket felvettem majd elraktam a táskámba a laptopomat. Felvettem a bakancsomat,egy vörös sálat a farmer dzsekimet elraktam a táskámba, a telefonomat a zsebembe és elindultam. Elmetróztam a Corvin negyedik,onnan pedig gyalog mentem tovább. Valaki pont ment ki,én pedig akkor bementem, Meghívtam a liftet, mikor felértem becsengettem és a szőke Oli nyitót nekem
ajtót
-Szia Hanna-ölelt meg-gyere be
Mikor bementem egyből letámadott az a két fiú akit  tegnap nem ismertem meg
-szia Vavra Bence
-Hanna-mutatkoztam be én is
-Szia  Feng Ya Ou Ferenc,de csak Ya ou és Olinak igaza volt tényleg jó csaj vagy-ettől totál vörös lettem és ránéztem az említett srácra aki csak mosolygott
-Srácok,menni kéne-mondta Sziki-ó szia Hanna
-Helló-ezután  a fiúk kimentek enni,és én is elindultam enni velük.
Oli csinált rántottát amit Bence fel is szolgált
Én pedig elővettem a laptopomat,elkértem a wi-fi jelszót amit meg is kaptam.
-Mit írsz rólunk?-kérdezte kíváncsian Ya Ou
-Azt hogy Oli milyen jó kaját csinált és hogy szavazzanak rátok
-Az király-kaptam választ
Miután elpakolták elindultunk. Az autóban Oli melet ültem, aki végig magyarázott valamiről de meg nem mondom miről mert elolvadtam a szemeiben
-Hanna?Figyelsz rám?-kérdezte
-Tessék?-ezen felröhögőt
-Azt kérdeztem,hogy nálunk alszol ma?
-Ha nem baj-mosolyogtam
-Nekünk nem-mondta Sziki
-Akkor este ott lesztek-válaszoltam majd megjöttünk a fiúk elindultak öltözni én pedig elindultam a színpad felé ahol nagyban pórábált az MDC mikor lejöttek egyből bemutatkoztak majd felmentek a fiúk és elkezdeték énekelni a Blurred Lines-t megjegyzem nagyon jól adták elő


Most éppen hozzám tartunk,nem tudjuk hogy párbajoznak-e ma a fiúk de remélem hogy nem.Mikor oda értünk felszaladtam  felszaladtam ruhákért és már mentem is le.
Nem sokkal később megjöttünk és hogy tudjak Olivér-rel aludni a szoba társa ki költözik a nappaliba.
-Srácok elmentem fürödni-kiabáltam nekik
Beálltam a zuhany alá. Mikor kész lettem eszembe jutót hogy nem hoztam pizsit így kénytelen voltam kimenni  egy szál törölközőbe
-Valaki tudd adni egy pólót?-kérdeztem őket
-Igen-mondta Oli és egy sima fekete pólót kaptam visszamentem a fürdőbe és felvettem és az ő illatát éreztem rajta,olyan aaaaa
Kimentem majd kiírtam a blogra,hogy Kinek tetszettek, ezután odafeküdtem a szőke mellé
-Most csinálni fogok veled,ügye nem ütsz meg?-kérdezte a szöszi
-Nem hiszem-ezután megcsókolt,először megakartam ütni de megéreztem a pillangókat a hasamban. Vissza csókoltam majd levegő hiány miatt elváltunk
-Azta-mondtam
Láttam magam előtt ahogy mosolyog
-Igen azta-ezután átölelt majd úgy aludtam el. A karjaiban

3 megjegyzés:

  1. Imádtaaam!!!! Gyorsan a kövit<3
    Love, Bella

    VálaszTörlés
  2. Szeretem ebben a blogban, hogy van tempója. Szóval nem húzzák azzal az időt, hogy másról beszélnek hanem hamar össze hozzák a két főszereplőt. Én személy szerint imádom a blogodat. :)

    VálaszTörlés