2013. november 14., csütörtök

4.fejezet Egy mozgalmas nap

Reggel nehezen de sikerült felkelnem Olivér melől, a konyhában Benit találtam
-Reggelt-köszöntem
-Szia-mosolygott-Oli?
-Alszik még-mondtam és oda mentem a hütőhöz és kivettem a narancs levet,öntöttem a pohárba majd ittam belőle
-Tegnap megkérdezte a barátnős dolgot?-kérdezte félve
-Igen és járunk-mosolyogtam rá
-Kivel jársz?-jött a kanapéról Ya Ou hangja
-Velem-most Oli hangja jót a szobája felől
Kaptam egy puszit és ellopta  a narancs levemet
-Olivér-szóltam rá de ő csak megcsókolt
-De rossz ezt látni először-mondta Sziki
-Akkor már csak az MDC hiányzik-néztem a négy fiúra
A ByTheWay elkezdet beszélgetni én pedig elövettem a mobilomat és elkezdtem bloggolni:

Jó reggelt!
Ti mit csináltok majd ma? Aki suliba van annak jó sulit! A fiúkkal ma próbálunk és mit szóltok az MDC-hez? Majd még jelentkezem!

Ezután elmentem öltözni egy fekete pólót vettem fel kék farmerral a fekete pólóra rávettem az 1D-s kapusnis felsőmet majd egy fekete vans-et húzztam a lábamra mikor kész lettem megcsörrent a mobilom
-Igen-szóltam bele
-Ma Aréna?-szólt a telefonba a legjobb barátom Anna
-Benne vagyok 2-kor?
-Tökéletes-ezután letettük
Kimentem a fiúkhoz a cucaimal elköszöntem tőlük,kivéve Olivértől mert ő közölte hogy velem jön
Mikor elindultunk egyből összefüzte az ujjainkat
-Akkor onan mész próbálni?-kérdeztem őt mosolyogva
-A fiúk értem jönnek-mosolygott most ő
-Az jó-itt megállt és megcsókolt
Majd én őt,de levegő hiány miat elváltunk
-És mióta ismered ezt az Annát?
-Általános oda a legjobb barátom

Mikor körbe mentünk egész Pesten végre ide értünk írtam egy sms-et Annának

Itt vagyunk

Ezután kaptam a választ

Mozi előtt fent

-Nekem mennem a fiúk most írtak-mondta a rossz hírt Oli
-Mennyél aztán jók legyetek-csókoltam meg és elment én is elindultam a mozihoz

Mikor felértem meg is találtam a legjobb barátnőmet
-Szia-öleltem meg
-Mit nézzünk meg?-kérdezte
-Csontváros? Vagy az új Jake Gylenhal film(assszem így kell írni szerk.)
-Csontvárooos-kaptam a várt választ igen Anna az ilyen  filmeket nem nagyon bírja ő inkább a romantikus dolgokat bírja
Megvettük a jegyet,elmentünk kajáért és már be is ültünk a filmre
-Akkor Hanna te meg ez az Olivér?
-Igen,járunk majd bemutatlak neki
-Mutass is-mondta én persze felröhögtem ezután jött 3 fiú és egy lány az egyik a lány kezét fogta a másik pedig Annát nézte nagyon.  Mivel ide jöttek fel kellet állnunk. Az egyik srác akinek csaja volt mellém a másik Anna mellé ült, ez ilyen bénán vettek jegyet?
A film nem sokára elkezdőtöt nem is olyan rossz a könyvet már olvastam  az nagyon jó volt.

Mikor vége lett a mozis srác elkérte Anna telefin számát és elindultunk haza
-Hogy hívják?
-Kit?-kérdezet vissza
-A mozis gyereket
-Gergő-adott nekem választ mivel jött a trolija felszállt rá én pedig vissza mentem a Keletihez és felszálltam a 30-as busszra azzal elmentem Újpestik  és onan pedig haza

Otthon felhívtam Olit
-Oli most énekel-szólt a telefonba Sziki
-Mit?
-Amit előadunk-kaptam a választ
-Sziki-szóltam rá kicsit mérgesen
-A Tökéletes hangból fogjuk előadni azt mikor a csaj a pohàr csinál zenét-végre egy értelmes válasz
-Köszönöm
-Várj már itt van,jó nyáladzást-erre felröhögtem
-Mi olyan vicces?-jött most a szerelmem hangja
-Semmi
-Miért kerestél?
-Azért hogy jól vagy-e de már hallom igen-ültem le a kanapéra
-Most vissza kell mennem,szeretlek
-Szeretlek-kinyomtam
Elindultam zuhanyozni,mikor kész lettem felvettem  a pizsimet bemásztam az ágyamba és elaludtam.

Köszönöm a komikat! :)
Azt is köszönöm ahogy az 1.résznél megvétetek!

1 megjegyzés: