2013. november 23., szombat

6.fejezet Te és én egy életen át

Reggel arra ébredtem hogy valaki csenget,nagy   nehezen felkeltem és kinyitottam az ajtót és kiállt a folyósan a legjobb barátom,
-Szia-néztem rá
-Helló-mondta Anna
-Mit csináljunk?-kérdeztem
-Egy képet- mondta
Odaadta a telóját én pedig lefotóztam és kirakta twiterre.
Reggel! Ki mit csinál ma? 

Barátnőmnek elég sok a követője mert a szakmájában nagyon ez, ez pedig a lovaglás híres díj ugrató jövőre az Olimpiára is megy. 
Én felmentem és felöltöztem ,
egy rózsaszín kötött pulóvert vettem fel, egy farmerrel, és egy galaxis-os telített talpúval 
A laptopomat elraktam,és elindultunk, az x factor stúdiójába, a fiúk ma  lépnek fel másodszor! Már nagyon várom,ma Anna is megnézi őket,kíváncsi vagyok mit mondd majd, ő nem az a fiú bandás típus ő megmarad Selena Gomez-nél meg Lady Gagánál. A fiúknak ma nehéz dolguk lesz, ők fognak zenét csinálni poharakkal,durva nem? Metróra szálltunk,ott Anna végig Gergőről és a randijukról beszélt,hogy milyen jó volt és mennyire imádja a srácot már most,egy szóval drága barátnőm szerelmes. Én is meséltem neki Olivérről,hogy milyen hülye néha és hogy mennyit eszik. Kiírtam a Blogra ezeket:                                                           Ma a fiúk különleges produkcióval állnak elő! Már most próbálnak! Szavazzatok rájuk!               Ezután elraktam a telefonomat és leszálltunk,bementünk elmondtam ki vagyok,elindultunk és a folyósan beleütköztem Ya Ou-ba 
-Szia Hanna-ölelt meg
-Ya Ou,ő itt a legjobb barátnőm-mutattam be őket egymásnak 
-Oli?-kérdeztem rá a legfontosabb dologra 
-Öltöző-mondta 
Elindultunk oda ahová mondta bekopogtam,hallottam egy igent és bementünk és megöleltem Olit,míg Anna az ajtóban állt megszeppenve 
-Anna,ő itt Olivér-mutattam be a legjobb barátnőmnek életem szerelmét 
-Szia,már sokat hallottam rólad-mondta neki Oli 
-Én is-mosolygott rá a barátnőm 
Elkezdtek beszélgetni én addig kimentem és az Fat Phonix-es Gergőbe botlottam 
-Szia-nézett rám 
-Heló,jók voltatok a  múlt héten-mosolyogtam rá 
-Köszi,nekem mennem kell-ezután ő is elment 
Én vissza mentem az öltözőbe ahol már ott volt Sziki is 
-Szia-öleltem meg
-Hanna,heló-mosolygott 
-Hogy vagy?-kérdeztem 
-Jól,csak izgulok
-Jók lesztek-veregettem meg a vállát majd odamentem Olivérhez akit megcsókoltam. 
-Szeretlek-suttogta két csók között 
-Én is
-Olivér,fodrász-halolttuk meg Ya Ou hangját 
Element én leült egy széke Anna pedig az MDC-s Danival beszélgetett. Gyorsan megnéztem a kedvenc blogomat nincs-e belőle új,de nem volt. Elővettem a fülesemet majd bedugtam a fülemet és hallgattam Harry édes és mély hangját ahogy a Don't let me go-t énekli 
-Mit hallgatsz?-kérdezte már felöltözve a göndör Olivér 
-Harry Sytles-t,göndörke-karoltam át a nyakát 
-Göndörke?Ez tetszik-mosolygott 
-Nekem is-megcsókoltam 
Mi előtt kimentek volna csináltam egy képet ahol Olivér Dani kezében , és a háttérben Sziki bevillan 
Olivér már nagyon izgul! Dani pedig ellopja előlem! Ezért még kap! 

Kiraktam a blogra,és a fiúk 5 perc múlva már felmentek,mi Annával hátúl néztük őket és fantasztikusak voltak mint mindig 
Mikor lejöttek,gratuláltunk nekik. 

A Corvin sétányra tartunk immáron Anna nélkül. Mikor haza érünk Ya Ou már költözik is ki. 
-Kész is-jelentette be 
-Sajnálom-simogattam meg a hátát-holnap nem alszom itt 
-Engem nem zavar,itt nagyobb a tévé
-Akkor jó-mosolyogtam 
-Hanna!-kiabált nekem Olivér 
-Tessék-néztem rá 
-Itt az egyik pólóm-kaptam meg a feketét, elmentem zuhanyozni belebújtam majd kimentem a nappaliba 
-Sziki rajtad mit keres egy kalap,este 11-kor?-kérdeztem 
-Nem akarod tudni-rakta rá a fejemre 
-Mosoly-mondta Oli aki lefotózott
 -Olivér-ugrottam rá
-Jó kép lett-fogott meg,megmutatta és tényleg egész  normális
Berakta háttérképnek és elindultunk szép lassan aludni.
-Oli, mi lesz velünk?-kérdeztem egyszer csak az ágyban
-Hogy érted?-kérdezte
-Ha vége az x faktornak-néztem rá fel
-Együtt leszünk,ígérem-adott puszit a fejemre
-Ígérd meg hogy sosem hagysz el-kértem
-Soha,nem is akarnálak Hanna,érted! Imádlak! Meghalnék ha te nem lennél!
-Szeretlek-öleltem át
-Én nem szeretlek-mondta én pedig felnéztem rá-én imádlak
-Megijesztettél-mosolyogtam
-Tudom-ölelt át
Mi előtt elaludtam hallottam hogy azt mondja
-Te és én egy életen át-ezután elaludtam


1 megjegyzés: