2013. december 1., vasárnap

7.fejezet Vége az álomnak

2 hét múlva 

Reggel,arra keltem,hogy a fiúk kint valamiről nagyon suttognak,csak ne a szülinapomról ami hétfőn lesz. Most leszek 22,én nem akarok nagy bulit de mondhatom ennek a 4 hülyének. Felvettem a papucsomat és kimentem. Oda csoszogtam  Oli háta mögé és megittam a narancs levét.
-Hanna-szólt most ő rám
Erre a  fiúk abba hagyták a beszélgetést
-Mizu?-néztem rájuk
-Semmi,te Hanna nem akarsz velem eljönni vásárolni-ölelte át a vállamat Ya Ou
-Majd igen,de 10-re bent kell lenetek
-Mii?-kérdezett vissza Bence
-Igen,szóval menyetek,én később megyek-mondtam nekik
Mielőtt elment volna Oli megcsókolt
-Olivér,elkésünk!-kiabált neki  Sziki
-Megyek-ezután eltűnt én viszont blogoltam

A srácok most indulnak próbálni :) 
Annyit mondok hogy egy nagyon ismert számot fognak énekelni

Ezután leültem a tévé elé és néztem.
-Szia Hanna-köszöntek a fiúk
-Sziasztok-ezután elindultam fürödni, mikor kiszálltam kifestettem a körmeimet feketére. Mikor kimentem a szekrényemből kivetem egy fekete farmert,egy zöld inget és néhány kiegészítőt. Kisminkeltem magamat. A táskámba raktam pénzt és a telefonomat,felvettem a boka csizmámat  és elindultam. Bezártam az  ajtót és akkor szembe jött velem a Péterffy Lili
-Szia-köszöntem
-Hanna,szia-ölelt meg
-Hová mész?-kérdezte
-A legjobb barátnőmhöz valami lovas kiáltásra
-Mennék veled,de nem lehet
-Sajnálom,és Olivérnek üzenem hogy ügyes legyen,megpróbálok ott lenni  a show-n-így köszöntem el
A fülembe bedugtam a fülhalgatót és metróra szálltam.

-Hol vagy?-kérdeztem a telefonban Annát
-Az első kis izénél,kantárt veszek-ezután kinyomot és már láttam is a szőke fejét
Odamentem hozzá,és már fizetett
-Hányadik-néztem rá
-5. de erre szükségem van-ölelt meg
-Ha te mondod,tudod sosem voltam a lovas-röhögtem
-Tudom,te voltál az író-karolt át
-Pontosan, Nusi
-Everdeen-mondta mérgesen
-Jól van
-Csinálsz rólam egy képet,-kérdezte
-Persze-beállt az egyik ilyen pult mögé és meg is csináltam
-Jó lett-mosolygott
Ezután elmentünk még kajálni,és a elindultunk a stúdióba

-Hanna-puszilt meg Oli
-Szia,Olivér-köszönt neki Anna
-Szia
-Én elmegyek,beszélgettek szerintem Gergővel-mondta és elment
Gergő itt táncol és nagyábból ezért jön mindig velem
-Nem kedvel-mosolygott rám Oli
-De csak nem beszéltetek még annyit,és mi ez a fekete szett-néztem végig rajta
-Én sem tudom de ezt adták ránk
Ezután megcsókoltam, de szóltak hogy mindjárt kezdés

Most jönnek a fiúk, féltem őket nagyon,de biztos jók lesznek. Megszólalt a Radioactive első szólama és el is kezdték. A közönség tapsolt nekik,de a mentoroktól nem túl jó kritikát kaptak

Én nem értek ezzel egyet,ti? Szerintem nagyon jók voltak

Ezután elindultunk,a fiúkhoz,de én haza mentem. Elköszöntem tőlük. Kinyitottam az ajtót és bementem. Levettem a cipőmet, bementem a konyhába ahol csináltam magamnak egy rántottát így este. Közben bekapcsoltam a rádiót ahol egyik nagy kedvencem ment, a Ellie Goulding Burn-nye
Azt énekeltem,majd megfürödtem és elaludtam

Reggel, első utam a fürdőbe vezetett ahol rendbe tettem magamat,sminkeltem egy keveset is, a hajamat felkötöttem, felvettem a fehérneműmet, főlé pedig egy barna farmer,egy szívecskés kötött pulóvert, egy gyűrűt és végül egy magassarkú bakancsot. A táskámba beleraktam a pénzemet, a telefomat és a bérletemet,és elindultam a fiúkhoz.

-Szia, Ya Ou,Hanna vagyok engedjetek be-kértem
-Pillanat,mi most megyünk lent találkozunk
Ezután sétáltam egy kicsit de mikor megéreztem két kézet a derekamon elmosolyodtam
-Hiányoztál-csókolt meg
-Te is-én pedig megölelt és elindultunk vissza

-Párbajozik a ByTheWay és Csordás Ákos-jeletette be Lilu
És pedig sírtam majd Olivér odafordult hozzám a közönségben és szívecskét mutatott
-Olivér,gyere már ide-ezen f elnevettem
Szikora Robi adott nekik tanácsokat,a szünetbe pedig én is odamentem a fiúkhoz
-Srácok ezt a dalt énekeljétek a barátnőiteknek,mert akkor lesz benne igazi érzelem és ahogy Robi is mondta minden nagy emberbe belerúgnak egyszer-öleltem meg őket
-Szeretlek-mondtam Olivérnek a LED fal mögül
-Én imádlak, Hanna Everdeen-csókolt meg még utoljára
-Sok sikert fiúk-ezután kinyílt a fal és bent néztem a kis tévén és sírtam már az elején, győnyőrű volt

Mindkettő elénekelte a párbajdalát és a mentorok nem tudtak dönteni és most a nezői szavazatok
-A versenytől búcsúzik a a ByTheWay-mondták ki a fiúk vég ítéletét
Én egyből kimentem és megölelt Olivért, utána a síró Ya Ou-t vigasztaltam
A fiúkkal együtt néztem a kisfilmjüket a végén. Mikor annak is vége lett Olivér szerintem Alföldire olyan Szétéplekesen nézett
-Ya Ou,most kezdődik csak minden-mosolyogtam rá és megöleltem
-Hanna,én.....-
-Tudom,sírj csak-öletem még mindig
-Menj oda Olihoz-mosolygott rám
A barátom a földön ült Bozsek Márk,és Szikora Robi társaságában
Leültem mellé és a melkasára hajtottam a fejemet,ő pedig átkarolt
-Nincs semmi baj,most kezdődik csak majd a kemény munka-biztattam
-Így van ahogy Hanna mondja Oli Úr nem feladni!-mosolygott Robi
-Miért most?-tette fel a költői kérdést erre pedig megpusziltam

-Menjünk hozzád-kérte este Oli
-Oké-próbáltam mosolyogni
Kinyitottam a lakásom ajtaját és szintem abba a pillanatban megcsókolt,én pedig ráugrottam a a lábaimat a dereka köré tekertem, bementünk a halómba én levettem róla a szürke pólót, ő pedig rólam a pulóvcert..... és így tovább








2 megjegyzés: