2013. december 7., szombat

8.fejezet A buli

Reggel Oli mellet ébredtem aki még aludt és őt néztem,a tegnap éjszakára gondolva csak mosolyogtam de közben sírtam.is.
Felkelletem és kimentem a konyhába,főztem egy kávét és azt ittam
-Hanna,hol vagy?-kiabált nekem Oli
-Konyhában-leültem az egyik bár székre,majd megéreztem a kezét a derekamon
-Boldog Születésnapot-sutogta a fülembe amitől tiszta libabőrös lettem
-Köszönöm-csókoltam meg
-Nem baj ha 1 évvel idősebb vagyok nálad?-néztem rá
-Nem baj-csókolt meg és  felöltetett a pultra én pedig a lábaimat a dereka köré fontam és úgy csókoltam ahogy még sosem, de megszakította a csókunkat
-Ha most nem állunk le nem tudnék-mosolygott
-Miért akarnál le állni?
-Mert nem sokára a Corvinra sőt a Westendbe kéne érnem ugyan is 12 óra van-mosolygott
-Akkor csinálsz nekem reggelit?-húztam fel a szemöldökömet
-Neked mindig-ölelt meg
Elindultam fel ott megfürödtem, a hajamat kiengedve hagytam és sminkeltem.
A szobába felvettem egy rózsaszín fodros ruhát hozzá egy  fekete pöttyös harisnyát,szintén fekete kardigánnal is és övvel és egy sállal. Felvettem a bakancsomat és lementem. Finom illatok jöttek és a konyhából,odamentem Oli mögé és átkaroltam
-Rántotta jó lesz?-kérdezte
-Persze-pusziltam meg
-Akkor kész is
Elkezdtük enni, Olivér előbb befejezte  és felment készülődni,addig én írtam

Sziasztok! 
A fiúk tegnap sajnos kiestek :( Én sírtam és szegény Ya Ou is végig,ő volt a legjobban összetörve,de csak most jön a java! A fiúk már elkezdték a saját számukat írni! 
És ma 15:00-tól sztár chat a fiúkkal!

Ezután kiléptem és felvettem a kabátomat és a sapkámat és Olit vártam aki már le is jött.
-Mehetünk?-kérdezte
-Igen-megfogtam a kezét és elindultunk

A rajongók nagyon jó fejek voltak a fiúkkal imádják őket,a srácok is és fordítva is! Mindenki odament hozzájuk  és megölelte a srácokat. Mikor végeztek Olivérrel mi maradtunk még egy filmre a moziban és ez a film a Last Vegas volt! Nagyon jó film és sokat röhögtünk rajta
Ezután elindultunk vacsorázni,mikor beléptem az étterembe Oli egy nap asztalhoz kísért ahol ott volt az MDC, Anna a srácok és P. Lili
-Boldog születésnapot-mondta Anna akitől egy Én íróm az életem feliratos pólót kaptam, és így tovább az MDC-től egy táskát kaptam ami elég sőt nagyon jól nézett ki vajon kivette helyettük? Ya Ou-tól egy Wayer feliratú polót kaptam, Szikitől egy macska kosarat és azt mondta majd meglátott, Bencétől egy telefon tatót kaptam, Olivér azt mondta otthon meglátom, Lilitől viszont egy olyan jó cipőt kaptam.
-Anna, Gergő?-kérdeztem  a legfontosabbat
-Próba-mondta és hallottam a hangján hogy szomorú
-Lili és kivel fogsz duettezni?-kérdeztem a barna lányt
-Bozsek Márkkal-mondta
Ezután még elég sokat beszélgettünk,12 körül haza mentünk,vagyis én és Oli  hozzám
Mikor beléptem az ajtón egy vörös szőrű macska volt.
-Boldog születésnapot!-mondta Oli
Felvettem a kis állatott és elneveztem Micinek.
-Mici fura-mondta Oli
-Igen,hogy fog kijönni a kutyádal-gondolkoztam hangosan
-Hát nem tudom-röhögött
Felmentünk leraktam a nappaliba Micinek a kosarat és holnap megyünk neki vásárolni.
Fent átöltöztem és lefeküdtem Oli mellé

2 megjegyzés: