2013. december 14., szombat

9.fejezet Az álom folytatódik

Sziasztok! 
Akkor mondom mit akarok
1.A részek minden vasárnap olvashatóak lesznek! Szünetben talán minden nap
2. Köszönöm a feliratkozásokat!
3. A fiúk bent vannak a döntőben!!!!!!!!! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Mikor megtudtam ott ugráltam,remélem megnyerik! 
4. komizzatok!


Péntek 


Reggel,egyedül jobban mondva Mici mellet keltem fel, Olivérnek valami dolga volt és nem tudod hozzám jönni. Kimentem és megetettem a macskámat,és csináltam magamnak kávét amit meg is ittam.
Felmentem és lezuhanyoztam,felvettem Oli Mickey egeres pulóverét,az alá egy fehér pólót egy fekete farmert és a bakancsomat.
Megszólalt a telefonom mikor megnéztem ki hív nagyon boldog lettem
-Szia-köszöntem Ya Ou-nak
-Szia,hol vagy?-kérdezte
-Otthon-válaszoltam
-Tudod,még említettem egy vásárlást,ma jó?
-Nagyon jó,hol találkozunk?-felvetem a kabátomat és már indultam is
-Corvin pláza
-Akkor fél óra és ott vagyok-ezzel letetem és elindultam

-Szia-ölelt meg Ya Ou
-Hogy vagy?-kérdeztem és adtam neki egy puszit
-Már kicsit jobban, de még most se jó hiányoznak a próbák
-Sajnálom-öleltem meg
-Hová menyünk elsőnek?-érdeklődött
-Tally Weil-mondtam és ő átkarolt
-jól áll Oli pulóverje-röhögött
-Tudom
A boltban vettem egy galaxis mintás legins-et,Ya Ou pedig semmit elindultunk a Costa Coffe-be,vettem magamnak egy kávét a barátomnak egy sütit szerelmemnek és vettem néhányat,oda mentem Ya Ou-hoz aki néhány rajongóval beszélgetet
Mikor elmentek,Ya Ou-t telefonom hívták
-megyünk,szia-ezzel kinyomta
-Be kell menünk az RTL-hez-mondta és elindultunk
-De miért?
-Nem mondta de még rám várnak-válaszolta miközben beszélt a kocsiba

-Hanna-csókolt meg Oli
-Olikám-öleltem meg
-Mi történt?-kérdeztem
-Nem tudjuk-ekkor azonban bejött Bozsek Márk
-Sziasztok! Srácok én kiszálltam a versenyből lelki okok miatt és így ti folytatjátok az X Faktort-közölte a srácokkal
A fiúk szóhoz sem jutottak ahogy én sem Oli csak megölelt és kapaszkodott bennem hogy el ne essen
-Köszönjük-köszönte meg a könnyeivel küzdve Sziki
-Srácok,jók legyetek-mosolygott és elment
A fiúkkal elindultunk Szikora Robihoz mikor bementek Szikora azt hitte először hogy a srácok csak viccelnek vele, de egyből erdelődtek hogy ez nem így van.
-Akkor fiúk ideje készülni-mosolygott Robi
-Mit énekeljünk?-kérdezte Sziki
-Bruno Mars-Locked of Heaven?-néztem fel
-Az jó lenne,és tudjuk is a szöveget-mosolygott rám Bence
-Én felhívóm Lilit és akkor vele is tudunk próbálni-ezzel elindult a fiúk mentora mi pedig kimentünk a színpadra és a fiúk elkezdtek énekelni,Oli nagyon jól rappelt,Ya Ou és Sziki gitároztak
-Srácok ma benne lesztek a Fókuszban is!Szóval most egy kicsit kéne interjú anyag-mondta valaki én pedig írtam a blogra:

Wayers! Ma nézzétek a Fókuszt és nagyon megfogtok lepődni :) 

Írtam ki és néztem a fiúkat majd megérkezett Alföldi Robi és Szikora Robi és leültek a mentorok asztalához
-Hanna,gyere ide!Ülj le közénk-hívót Szikora és elindultam majd leültem Tóth Gabi székére és néztem a fiúkat
Láttam Robin hogy nagyon fárat már és sokszor rákellet szólni a fiúkra,és már unta ahogy én is
-Srácok! Csináljátok meg normálisan mert nem akarom hogy holnap kiesetek és Olivér ha nem leszel jó,nem alszom nálad a verseny végéig,Ya Ou veled meg nem megyek vásárolni! -kiabáltam velük az Olis kijelentésemen a fiúk elkezdtek röhögni, de komolyan vették és jól megcsináltak majd Lilivel és elkezdtek próbálni,mikor 10 óra volt szünetet tartotak
-Hanna,menj haza fárat leszel-puszilt meg a barátom
-De én veled akarok aludni-nyafogtam neki és ő megölelt én a mellkasára raktam a fejemet és felnéztem rá
-Jól van,de legalább az öltözőmbe menj be-kérte
-Jól van-adtam be a derekamat és megcsókoltam
-Olivér,erre holnap is ráértek,de most gyere-szakított minket félbe mint általában ki más? Mint Sziki
-Megyek-elment és én is az öltözőjükben ledőltem a kanapéra és elaludtam

Reggel Oli karjaiban ébredtem,a szobámban az ágyamban és a farmeromban,ja és a fehér pólómban amit a pulóverje alá vettem fel, a  kérdésem az lenne hogy hogy itthon vagyok
-Oli-szólongattam
-Fent vagyok-mosogyott de ekkor Mici bemászott közénk
Olivér elővédte a telefonját és lefényképett minket és kirakta Facebookra,amit fel órával később láttam meg:

A világ legszebb lánya és legszebb macskája,életem két szerelme, de persze ott vagytok ti Wayerek is

tényleg jó kép lett és milyen aranyos volt. Ezután kimentem a fürdőbe ahol megfürödtem, a hajamat megszárítottam és kimentem egy pöttyös pulóvert vettem fel,egy rózsaszín farmert,egy bakancsot vagy olyasmit,lementem és Oli is kész volt már a reggelivel,Micivel ott falatoztak,én is leültem Oli mellé és a lábamat az őlébe raktam,kényelem mester fokon. Miután megettük Oli felment öltözni,én megnéztem a facebookot és már láttam a találgatásokat attól hogy a fiúk visszajönnek-e mivel mindenbki kíváncsi volt kiírtam a blogra azt,hogy a fiúk ma visszatérnek. Mikor már Olivér is kész lett és megjegyzem annyira jól nézett ki! Valaki kaparjon fel!!! Felvetem a fekete szövet kabátomat és elindultunk a Corvin sétányra. A metrón végig egymás kezét fogtuk mikor megérkeztünk,felmentünk és a fiúk is már készen voltak így elindultunk 


A fiúk nagyon jók voltak mindenki állva tapsolt nekik,ahogy én is itt a színfalak mögött 
-Szia,Hanna-köszönt nekem Maykee
-Helló-öleltem meg 
-Nagyon jók voltak-dicsérte meg a srácokat 
-Nagyon jók voltak-ismételtem meg 
-Szerencsések,örülök nekik-mosolygott 
-Én is-ekkor megjött Oli és megcsókolt ahogy én is őt 
-Szeretlek-suttogtam neki 
-Én imádlak-puszilt meg majd elment öltözni

Már a duetten is túl vannak és elindultunk haza vagyis hozzájuk azaz szegény Ya Ou ma a kanapén alszik  
Mikor megérkeztünk elmentem zuhanyozni,felvetem a pizsimet és bebújtam Olivér mellé akivel együtt vártuk a holnapi döntést


3 megjegyzés: