2014. február 1., szombat

14.fejezet Fogy a remény

Reggel mikor felkeltem egyből Olira gondoltam, a szőke hajára, a barna szemeire és a vámpír fogira amit úgy szeretek. De fél Európa áll közénk. Miért jöttem el? Én barom. Már első nap fájt hogy nem ölelhetem meg akkor mi lesz később? Félek,nem is kicsit.

Kimentem a fürdőmbe lezuhanyoztam, majd megszárítottam a hajamat. Kimentem és felvetem a fehérneműmet, egy sima fekete pólót, farmer és egy Ed Sheeran-os pulóvert,és végül a bakancsomat  vettem fel és lementem. Lent a konyhában Harry volt akit egy öleléssel üdvözöltem.
- Jól aludtál? - kérdezte
- Nem nagyon, hiányzik - motyogtam
- Egyszer majd elmúlik - mosolygott - mikor vigyelek el?
- Hová?
- Ed koncertre, tudod legjobb haverom a srác - mondta és közelebb jött
- Amikor lesz - mosolyogtam
- Akkor este?
- Király - mondtam és felmentem a mobilomért és a tárcámért, és elindultam le felvetem a kabátomat, köszöntem Harry-nek és elindultam a munka helyemre.

- Miss Everdeen,itt a jelszó és az e-mail cím, jó blogolást - mondta főnököm és adott egy kártyát, elindultam ki az épületből. Miközben felszálltam a busszra megcsörrent  a telefonom, megnéztem ki hív és megforgattam a szemeimet
- Harry - szóltam bele
 - Hanna, hol vagy?  a fiúk már  várnak - mondta és magam előtt  láttam ahogyan mosolyog
- A buszon Styles - mondtam és leszálltam - vagy is már a házatok előtt 1 perc múlva
- Már te is itt laksz - mondta   - Akkor szia, megyek nyitom
Kinyomtam majd mire a házhoz értem tényleg az ajtóban volt. Megöleltem majd bementem. Bementem a nappaliba és egy szőke hajú lány ült nekem háttal Zayn mellet, aztán Liam állt velem szemben ő vett először észre, aztán Niall éppen valamit evett Louis pedig El kezét fogta. Bemutatkoztam az összes fiúnak majd beszélgetni keztünk, volt a Zerrie esküvőjéről, Liam barátnőjéről de mikor Liam róla beszélt valahogy az összes srác hallgatott, aztán Niall mindig evett.  3 órával később elköszöntem a fiúktól és felmentem. Felhívtam skypon Olit.
- Szia - köszöntem
- Szia - köszönt vissza, és mosolygott de a mosolya nem volt őszinte
- Mizu?- kérdeztem
- Nagyon semmi, ma elég sok helyre megyünk fellépni, aztán ugye alszom - mondta és ásított, jobban megnéztem és láttam a szeme alatt a karikát majd bevett valamit
- És ez azzal is jár hogy részeg legyél?
- Hanna, nem vagyok részeg - mondta
- Csak voltál - motyogtam
- Ezt most fejezzük be nem vagy az anyám - mondta és a hangját már kicsit felemelte
- Még szerencse, nem hiszem hogy anyádat szívesen dugnád - kiabáltam
- Ebben igazad van, nem akarom hogy az anyám legyél, mert........ tudod mit szerintem most tegyük le - ásított
- Jól van tegyük, holnap hívjalak vagy akkor is a terhedre leszek? - kérdeztem
- Sosem vagy a terhemre - mondta és mosolygott, de ez a mosoly őszinte volt
- Persze, akkor szia Olivér - ezzel kinyomtam
Veszekedtünk. Mi. Veszekedtünk. Nincs remény. El kell mennem valahová a koncert előtt. Elindultam zuhanyozni, majd sminkeltem. Egy kék ruhát vettem fel, hozzá egy bézs kardigánnal, fekete harisnyával, és egy szürke térd zoknival, cipőm pedig fűzős magassarkú volt. Lementem majd Harry fülébe súgtam az amit akartam és elindultunk.



Néhány órával később egy tetoválással lettem gazdagabb ami az oldalamon volt és ez a szöveg volt rajta:

Látogass meg álmom,
és boldogabb lesz az ébredés
mert úgy elfeledem,hogy 
nappal a vágy reménytelen 
       Matthew Arnold 

A kedvenc versemből a kedvenc versszak. Már tudom mit is jelent ezt át élni, de én nem akarom át élni.
Ed éppen most kezdi el énekelni a Drunk című dalt. Én pedig csak állok és gondolkozok na meg sírók. odamentem Harry-hez és átöleltem a derekát.

A koncert végén odamentünk Ed-hez Harry lepacsizott vele én pedig a telefonomat készítve álltam oda elé és csináltunk egy közös képet, aztán kaptam aláírást, és beszélgettünk én dicsértem a számait, mert mind igazán szép, ő pedig sok sikert kívánt nekem ahhoz hogy  éljek a fiúkkal. Nem sokkal később elindultunk haza, én pedig lemostam a sminkemet, felvetem a pizsimet majd írtam a blogra a fiúk napjáról. Végül lementem és ittam egy pohár vizet de megláttam Harry-t a nappaliban és leültem mellé.
- Nem tudsz aludni? - kérdezte
- Nem is próbáltam - magyaráztam
- csinálsz velem egy képet? - kérdezte
- Persze - fel álltunk én felvetem az asztalról Harry kalapját és a fejére tettem majd megcsinálta a képet amit meg is mutatott, én viszont megosztottam és ezt írtam a képhez:

A kedvenc énekesemmel! Jó volt a koncert, még egyre vigyél el @Harry_Styles
Mentem volna fel, de ő megfogta a kezemet és visszahúzott magához majd megcsókolt, de nem gyengéden ahogy az első csókoknál szokás, nem ez olyan pofont akarok csók volt, vagy most azonnal lefekszel velem csók volt, de nekem egyik se volt szándékomban. A karjaimat a nyaka köré fontam és a lábamat pedig a csípője köre és így indult el velem egészen a falig ahol aztán eltoltam. Nekem barátom van. Akit szeretek, de ebbe a mostani után nem lehetek olyan biztos, mert ha szeretsz valakit azt nem csalod meg. 

1 megjegyzés:

  1. Jézusom neeeeeeee. ne jöjjön össze Harryvel annyi Harryis blogot olvastam már, hogy már egy kicsit meguntam. Nem azért mert nem szeretem a One directiont mert imádom őket csak most inkább bytheway fan vagyok. Nagyon jó rész lett megint. Siess a kövi részel!!! :) xoxoxo

    VálaszTörlés