2014. február 17., hétfő

16.fejezet Elhagyva



Patocska Olivér

Vége. Nem hat meg? De igen is fáj, soha semmi nem fájt ennyire mint ez. A lány akit szeretek és aki állítólag viszont szeret elhagy. Mit szóltok hozzá?
én szóhoz sem jutok vagy is valamit mondtam
- Szomjas vagyok - jelentettem ki és elindultam a konyhába, Mr.Daniel's-ért, kinyitottam az üvegeket majd nagyokat kortyoltam belőle. Mikor kiittam majd nem az egészet elindultam a nappaliba leültem a kanapéra majd ott ittam az italt. Részeg akartam lenni. Nem akartam rá gondolni, hogy most biztos rajtam röhögnek. Szánalmas vagy Olivér. De nem érdekel nekem csak ő kell és kész. Hallottam, hogy nyílik az ajtó majd valaki becsukja. Egy női és egy férfi hang volt.
- Olivér - kiabálták a nevem. Nem válaszoltam. Majd megtalálnak ha akarnak valamit. Hallottam, hogy felém jönnek, a lány elém térdelt és elvette tőlem az üveget
- Anna most azonnal visszaadod - szóltam rá
- Nem, nem hagyom hogy részeg legyél, Hannának nem egy ilyen pasira van szüksége - kiabált rám
- Igen, Hannának tudod kire van szüksége Harry kibaszott Styles-ra, mert ma szakított velem, szóval ihatok - kiabáltam
- Olivér, akkor sem kéne ezt csinálnod - szólalt meg most Ya Ou
- Ha ti nem adtok majd valahol biztos fognak - közöltem velük, felvettem a bakancsomat, a kabátomat majd elindultam
Elindultam valahova. Sétáltam a belvárosban, de valahogy ide kerültem a Duna partra. Az emberek megnéztek néha de nem érdekelt higgyenek amit akarnak. Végig sétáltam az egész parton, végül valahol a Duna pláza mellet voltam, bementem és körbe néztem. Végig néztem a ruha boltokban, de nem találtam semmit így gondoltam megnézek egy filmet.
Beálltam a sorba, nem sokára sorra kerültem, az eladó lány igazán csinos volt, szép alakja volt, szép kék szemei, szőke haj, sok smink, de ez nem volt zavaró hiszen gondolom sokat látogatja a plazákat
-  1 jegyet az Amerikai Botrányra - mondtam majd fizettem
Elindultam a terem felé. vettem egy popcorn-t és innivalót. Mentek a reklámok, így eldöntöttem mit nézek meg holnap. A választásom a 12 év rabszolgaságra esett. Elindult a film, mellettem  2 fiatal lány ült, az egyik barna a másik vörös, a vörös igazán csinos volt, laza de még is lányos ruhában, vörös haja összefogva, nem sok smink.

A film nagyszerű volt, Jennifer Lawrence igazán jó volt itt is, aztán Amy Adams is nagyon ügyes, Bale-ről pedig órákat tudnék áradozni. A vörös lány éppen mellettem áll
- Szia - köszöntem neki
- Szia - köszönt vissza
- Hogy hívnak?
- Emma - válaszolta - Te ugye Olivér vagy?
- Igen - mosolyogtam rá
- Tudod bírom a zenéteket
- Kösszi, mi lenne ha megadnád a számodat? - kérdeztem és elővettem a csajozós mosolyomat
- Oké
Telefonszámot  cseréltünk majd elindultunk más irányba.  Metróra szálltam majd elindultam haza

Vettem még egy kis italt és elindultam fel. Senki nem volt itthon így leültem a konyhába, kinyitottam az üveget és elkezdtem inni. Mikor már teljesen részeg voltam, elővettem a telefonomat, és írtam egy üzenetet neki. Ő volt a mindenem. Hiába a vörös csaj, nekem csak ő kell! Már tudom mit érzett Rose mikor Jack meghalt, igazán az én életem él, de nem lehet az enyém. Bekapcsoltam, az izlandi gettós csajt. Elindult a Royals. Csak hallgattam majd énekeltem is. Nem sokkal később elindultam a szobám felé, levettem a pólómat majd bedőltem az ágyba és a bennem lévő pia segített elaludni.

6 megjegyzés:

  1. Szegény Olivér!! Még mindig remélem, hogy újra össze fognak jönni. Siess a kövi résszel, mert várom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ígérem újra együtt lesznek, de persze nem olyan egyszerűen kerülnek újra össze

      Törlés
  2. Egyszeruen imadom nagyon jo!! mikor lesz a kovi resz??

    VálaszTörlés