2014. február 28., péntek

18.fejezet Esküvő

Nem hittem a szemeimnek. Nem akartam hinni a fülemnek. Süket és vak akartam lenne. A szívem ott újra  tarabokra tört. A fiúk engem néztek, én pedig gyorsan felálltam majd közöltem velük, hogy majd átküldöm a cikket. Elindultam haza, és szerencsémre eleredt az eső így nem látszodott, hogy sírok. Miután hazaértem elindultam a nappalimba. Bekapcsoltam a laptopomat és elkezdtem írni a cikket. elég nehéz volt sírás közben írni, ezért abba is hagytam. Csak üldtem ott mereven és nem is néztem se merre. Csak ültem és gondolkozdtam. Mit tettem? Elhagytam. Egyszerű válasz. De még is fájdalmas. Elindultam zuhanyozni. Megnéztem magamat a tükörben. Az oldalom és egy kicsit átnyúlik a hátamra a tetoválásom. A hajam nőtt egy kicsit de nem sokat. Beálltam a  zuhany alá ahol meg mostam magamat, majd kiszálltam felvedtem a pizsimet majd elindultam aludni.


Reggel a telefonomra kelltem. Meg néztem ki hív, Perrie volt.
- Szia, Pezz - köszöntem neki
- Hanna, tudod akkor tudod neked is előbb kell ideérned mint a tanúmnak - mondta és éreztem a hangján, hogy ideges
- Nyugi, Perrie ott leszek és te is nyugodj meg
- Oké, akkor szia - köszönt el
Elindultam a konyhámba ahol ettem, és ittam egy kis kávét. Megnéztem mennyi az idő és 12 órát mutatott, így elindultam készülődni. Megfürödtem, majd kifestettem a körmeimet, sminkeltem vízálló sminkel, a hajat felkötöttem turbánba amedig meg nem szárad. Felvettem egy bugyit, és a tegnap vette fekete ruhát, aminek szinte nem volt háta. Elindultam a fürdőbe ahol megszárítottam a hajamat, majd eltűztem az egyik oldalra. Befújtam magamat, felvettem a tűsarkúmat amiben már gyakoroltam a járást, betettem a fülembe a fülbevalómat, és felvettem egy karkötött, és végül egy kis táskát amibe a telefonomat, a cigimet és egy kis pénzt raktam. Bezártam az ajtót, fogtam egy taxit és elindultam Perrie-hez.


A házba Jade engedett be. Perrie már indulára kész volt. Gyönyörű fehér ruhája volt, haja kontyban. A koszoruslányok egyforma lila ruhában voltak. Zayn tanúja Harry lesz és a gyűrűket pedig a Safaa Zayn kishúga vissza majd. 150 fő neve szerepel  a vendég listán. Köztük ott van a ByTheWay is. Őket Perrie hívta meg, hiszen ők voltak még az LM előzenekara. Megjött a taxi, nagy nehezen beszállt mindenki. Elindultunk a templomba. Én egész úton az ujjaimat tördeltem, ideges voltam, hogy vajon mi lesz velem. Szóba fog-e velem állni vagy utál? Istenem!

Kiszálltam az autóból majd elindultunk a templom felé. Mindenki kint állt és Zayn-nel beszélgettek. És ott volt ő. A haja elegánsan beállitva, fekete ing és zakó, farmer és egy tornacipő. Tökéletes volt. De valami vagy is valaki megzavarta az idilli távolról csodálatmot. Zayn állt ott mellettem.
- Szia, Ever - köszönt nekem
- Helló Malik, mi van házas ember leszel Zayn? - kérdeztem tőle
- Úgy nézz ki - röhögött
- Nekem mennem kell, de szerintem te is indulj el - tanácsoltam majd elindultam be
Odaálltam Perrie mellé. Elkezdődött a ceremónia. Perrie ment elől az apukájával. Én mögötük. Zayn ott állt az oltárnál és nézte a feleségét. Ahogy azok egymásra néztek. Látszott, hogy boldogok vagy is olyan nyálasan boldogok. Olyan mindenki irigy rájuk boldogok. Az emberek a hátuk mögött azt mondják, hogy ezek még együtt vannak?
Ahogy Perrei odaért az apukája átadta Zayn-nek. Én odaálltam melléjük, és néztem őket......

Itt ülők vele szembe. Vele szembe. Mit tettem ellened Zayn? Istenem! A fiúk elmentek, táncolni, de mi itt ülünk.
- Szia - köszönt nekem
- Szia - köszöntem vissza
- Régen láttalak - mondta nekem és közben mosolygott
- Az nem kifejezés - mosolyogtam vissza
- Miért? - kérdezte és tudtam mire céloz
- Mert már nem.....nem éreztem hogy szeretsz - vallottam be
- Szerettelek, tudod én mondhatani alkoholista lettem, abban az 1 évben többen ittam mint egész életemben, hiányoztál, Hanna, de ez mára már nem igaz tudod én szeretem Carát - mesélte nekem, pedig a szívem újra darabokra tört.
- Nekem most nincsen senkim, de randizgatam - hazudtam
- Az jó - mosolygott rám - de most megyek felhívóm őt
Én pedig elindultam a táncparkett felé, vagy is Harry felé. Odaálltam elé majd megcsókoltam. Harry először nem csókolt vissza, de aztán mindent beleadott. Mikor elváltak az ajkaink és táncoltunk láttam, hogy minket nézz, láttam a szemébe azt amit 2 éve is láttam a szerelmet. Újra van remény. Elváltam Harry-től aki a fülembe súgta, hogy este vele megyek haza. Elővettem a cigimet majd kimentem. Kint ott állt ő is. Ő nem dohányzott mint én. Szívtam a cigimből, nem beszélgetünk, de én boldog voltam mert tudtam, hogy szeret. Miután eloltottam a cigimet, mentem volna be, de ő megfogta a kezemet, majd magához húzva erősen megcsókolt. Egyszer csókolt meg így, mikor elmentem, félt hogy elmegyek megint.  A csókja nem változott semmit, még mindig tökéletesen csókol. Nagyon jól csinálja. A karjaimat a nyaka köre fontam és a fejét lehúztam hozzám, ő pedig közelebb húzott magához. Miután levegőhiány miatt elváltunk a fejemet a mellkasára hajtottam, és úgy táncoltunk a zenére. Ed Sheeran- Kiss me ment. Imádom. Így táncoltunk a szám végéig. Utána bementem, elköszöntem az ifjú pártól, Annától, a fiúktól majd elindultam haza, nekem ez sok volt.

2 megjegyzés: