2014. március 1., szombat

19.fejezet New York

Reggel, nehezen keltem ki az ágyból, de indulnom kell az államokba. Első utam a fürdőbe vezetett, ott lezuhanyoztam és sminkeltem. A szobámba felvettem a ruháimat, a sarumat és elpakoltam a szennyest meg mindent és elindultam a reptérre.

Mikor kiszálltam a taxiból, elindultam a jegyemért, majd az elenörző kapuhoz. Levettem az övemet, kiraktam a telefonomat, a kulcsaimat, és a kézi pogyázt. Elindultam a kapun át, az pedig sípolt, de elnézték mivel a cipőmön a kapocs fém. Elindultam volna tovább ha valakik nem kiabálnának nekem. Zayn volt az, a feleségével, Anna és a ByTheWay. Perrie éppen ideért és megölelt, a fiúk és Anna pedig Zayn után jöttek.
- Ti itt? - kérdeztem őket
- Ezzel a géppel megyünk New York-ig, utána meg Hawaii - válaszolt Zayn
- Értem - mondtam
A ByTheWay is utolért minket, de én meggyorsítottam a lépteimet mikor megláttam Olivért, és a barátnőjét. Anna utol ért és átkarolt. Felszálltam a gépre és pechemre a jegyem máshová szólt mint a többieké. Kivéve egy valakit. Kivéve őt. És a ribancát. Olivér ült mellém a barátnője pedig mellé.
- Han, szia - mosolygott rám
- Olivér, de örülök a találkozásnak - mondtam és elővettem a laptopomat
- Bemutatom a barátnőmet, Kiss Karola, de csak Cara - mondta
- Szia - mosolygott rám, a csaj akinek olyan erős volt a szemöldöke hogy ha össze húzza emberek halnak meg
- helló  - köszöntem neki, de én már gépeltem is a nevét Facebookon. Hamar meg is találtam. Ez volt a profil képe:

Emberek, ez de gáz.......Egyszer csak üzentem jött 
Oli: Féltékeny vagy? 
Én: Mi? 
Oli.Jól olvastad, látom mit nézel 
Én: csak beképzeled magadnak 
Ezután kiléptem a Facebook-ból, majd elkezdtem írni a a cikkemet, a fiúkról. 2 óra alatt meg is írtam. Láttam, hogy Cara elaludt, én pedig felléptem twittere ahol láttam, Zayn írja nekem, hogy kitartás, aztán írt nekem az 5SoS tagja Luke Hemings is. Válaszoltam nekik majd kiléptem és olvastam. 

Végre szárazföld. Itt vagyok a városomban. Yeah! Mikor leszálltunk én a lakásomhoz mentem Annával, aki velem fog lakni. 

Mikor ideértünk hozzám, Anna a vendég szobába ment én pedig a sajátomba. De jött egy üzenetem
Olivér: Körbe vezetsz? 
Még mit nem? Mit akar? Vagy elmenjek? Nem tudom. Nem akarok, vagy még is? De akarom, és a tegnapi is 
Én: Jól van, a Central Park-ban találkozunk 
Köszöntem Annának majd elindultam. 

- Szia - köszönt nekem Oli - várj ne állj fel 
És lefényképezett 
- Szia - mondtam és megöleltem 
- Akkor hová megyünk,?- kérdezte 
-  ide legközelebb a Wall Street van, utána jön a Times, és végül a szabadság szobor, de ha akarod még a könyvtár is útba esik - meséltem 
- Okés 
- Egyébként, hogy-hogy itt vagytok? - kérdeztem 
- Lesz itt egy interjúnk, meg Ed Sheeran előzenekarra leszünk - mondta büszkén 
- Az jó 

Most végeztünk, mindennel és éppen most kisértrem haza. 
- Jó volt ma veled lenni - mondta és mosolygott 
- Veled is.....jó volt - az utolsó részt már halkan mondtam 
- Mi, nem hallottam? 
- Jól éreztem magamat 
- Ez is megteszi - mosolygott majd közelebb hajolt, de én elfordítottam a fejemet 
- Ha akarsz tőlem valamit, szakíts vele - közöltem vele szárazon 
- Ha szakítok, az enyém leszel Han?  - kérdezte 
- De még vele vagy - mondtam szomorúan 
- Még.......Szeretlek Hanna, és ez soha nem fog megszűnni - mondta 
- Én is szeretlek, de néha ez nem elég, Oli - sírtam 
Megölelt, majd megcsókolt. Sós ízt is éreztem a csókban amit a könnyeim miatt volt. Nem akartam megcsókolni,de nem tudtam ellenállni. Szenvedtünk. Ő is, meg én is. 
Miután megcsókolt, elszaladtam. Hallottam, hogy sírt. De én csak szaladtam, hazáig. Otthon egyből a  szobámba mentem és felmentem twittre. Megjelöltek egy tweet-ben 

@hanna_ever, jó volt ma veled. Köszönöm, hogy megmutattad New York-ot

Olivér volt. De én nem őt akartam hanem Zayn-t. 

@zaynmalik1D, segíts!!! 
Ezután kiültem az ablakomba és vártam Malik-ot


8 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett ez a rész is. Remélem végül "happy end" lesz a vége a történetnek. :):)

    VálaszTörlés
  2. fantasztikus lett!!! kövit!!! :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon coo! :) mikor jon a kovi resz? :O

    VálaszTörlés
  4. Oh es tobbszor nem tudsz? Annyira joo 5 ☆★☆★☆

    VálaszTörlés
  5. Nem mert nagyon sokat kell tanulnom :(
    De a mostani részben lesz sok Hanna-Oli pillanat!

    VálaszTörlés