2014. március 23., vasárnap

22.fejezet Szeretlek

Sziasztok!
Hogy vagytok? Tudjátok arra gondoltam, hogy írnék második évadot, de nem tudom ki olvasná. 
Szóval lehet szavazni, vagy komiban megírni erről a véleményt! 


1 hét múlva

Rosszul vagyok. Erre az érzésre kelltem fel reggel.  Elindultam a fürdőbe ahol egyből a wc felé fordulva elhánytam magamat. Mikor felálltam hirtelen nagyon éhes lettem így elundultam a konyhába. Elővettem a kenyeret és egy kis sonkát és elkezdtem enni. Megettem a szokásos két kenyeremet, de még mindig nagyon éhes voltam így ettem még egyet. Megszólalt a csengő én pedig elindultam az ajtó felé. Kinyitottam és a ByTheWay maradék tagja állt az ajtóban. Beengedtem őket, és visszamentem enni. Olivér éppen kijött a szobánkból adott egy puszit majd kiment a fiúkhoz. Én ettem még 2 kenyeret és valahogy jól laktam. Kimentem a fiúkhoz a nappaliba akik a mai show-t beszélték meg.
- Akkor megdumáltuk - mondta Sziki - és hogy sikirült a kibékülés?
- Remekül - fogta meg a kezemet, én pedig abban a pillanatban kirohantam a mosdóba
A wc fölé hajoltam és hánytam egy szépet.
- Han, jól vagy? - fogta meg a hajamat Oli
- Csak sokat ettem - álltam fel és megmostam a fogamat és az arcomat.
- Nem akarsz itthon, maradni? - kérdezte
- Nem, már Zayn is hívott hogy menyek mert ott lesz, és nektek pedig ez egy nagy lépés - öleltem meg
- Jól van, de vigyázz magadra - simogatta meg a hátamat
Kimentünk a fiúk pedig szintén aggódva néztek rám. Sziki pedig elég furán mosolygott
- Mi van ha túl jól sikerült a kibékülés, Han nem lehet hogy terhes vagy? . kérdezte
- Nem hinném - néztem rá
- Én megyek készülődni, sziasztok - ezzel pedig elindultam




Elindultam a fürdőbe ahol elinditottam azuhanyt, de nem álltam be még alá. Levettem a nadrágomat, majd a felsőmet, és úgy beálltam a tükör elé, mi van ha Szikinek igaza van? Mi van ha, terhes vagyok? Ha az vagyok én nagyon boldog lennék, de Olivér? Én már a csúcson vagyok, de ő? Őt csak hátráltatná. Levettem a bugyimat is, és beálltam a zuhany alá. Megmostam magamat jó ilatú epres tüsfürdővel.  Betekertem magamat türölközvel , és megszáritottam a hajamat, mikor megszáratt megöndöritettem. A szobában felvettem egy bugyimat majd a ruhámat. Kimentem és kisminkeltem magamat. Felvettem a magassarkúmat, és néhány kiegészítőt , a táskámba elraktam a nő dolgaimat. Kimentem Olihoz aki szintén felvolt már öltözve.
- A srácokat meg kell várnunk - jött oda hozzám
- Oké - öleltem át a derekát
- Annyira boldog vagyok, hogy újra velem vagy - simogatta meg az arcomat
- Nem nem vagy boldogabb - csókoltam meg, és ekkor bejöttek a fiúk. Olivér kézen fogott és kimentünk a kocsihoz. Mi beültünk előre. Bekapcsoltam a rádiót, ahol éppen Bruno Mars ment. Emlékszem egyszer találkoztam vele, jó fej csávó.
- Akkor nekünk a rózsaszín szönyegen is végig kell menni? - kérdezte Benny
- Igen - válaszolt neki Sziki
- Én pedig egyenesen leülök - közöltem velük

Éppen a helyemet kersem amikor is megláttom Harry-t. leülök mellé.
- Szia - köszönök neki
Ő kedvesen  rám mosolyog.
- Szia, Han - köszön
- Mi van veled? - érdeklődök
- meg vagyok, veled?
- Én boldog vagyok és szerelmes - mosolygok rá kedvesen, és az arc kifejezéséből látttom, hogy rosszat mondtam.
- Mi a baj? - kérdezem
- Tudod, Han.....én szeretlek - nyögte ki és a nyakát kezdte el vakarni
- Aztaaaa, én sajnálom
- Mit? - kérdezte   értetlenül
- Nem tudom - ráztam a fejemet
- Ever - jött ide Zayn, én pedig csak Harry-t néztem, féltem hogy  mi lesz most velük. Nem tagadom adtam rá okot neki a szerelemre de akkor is.
- Szia Zayn - öleltem meg


- Hölgyeim és Uraim a ByTheWay - jelentették be
Megindultak a modellek, pont mikor a srácok elkezdtek énekelni. Olivér elég sokszor rám nézett én pedig ilyenkor csak rá mosolyogtam. De aztán olyan történt. Az utolsó modell nem más volt mint Cara. És pont Oli énekelt. A ribac végig ment és a végén odamegy Olihoz és ott enyeleg vele. Ez mi???? Ezt kikérem magamnak!
Nézni sem bírom! Mikor a srácok számának vége lett meghajoltak és lementek!

- Hanna - ölelt át Olivér
- Olikám - és megcsókoltam
- Milyen volt? - kérdezte félve
- Jó, de a végével nem értettem egyet
- Nem én akartam - mondta sajnálkozva
- Elhiszem - és megcsókoltam
- Gyere menyünk haza- fogta meg a kezemet és elindultunk

Elindultam a fürdőbe lemosni a sminkemet, és ezt meg is tettem. Levettem a ruhámat és felvettem a piszimet, de nem hagy nyugodni Harry. Szeret. Ha ezt előbb mondja. talán lett volna esélye, de most. Nem tudom. Szeretem Olivért, és ez így jó. rámosolyogtam a tükörképemre és kimentem. Olikám már elaludt én pedig odamentem mellé és nem sokára elaludtam


5 megjegyzés:

  1. Nagyon jo lett!remélem lesz harry és han között valami:)

    VálaszTörlés
  2. nagyon tetszik!!! remélem lesz második évad :)

    VálaszTörlés
  3. A kövit gyorsan! LEGYEN MÁSODIK ÉVAD!IMÁDOM A BLOGODAT! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jo es igen legyen masodik 3 evad marha jo ez a blog! :)

    VálaszTörlés