2014. április 22., kedd

2 évad/Prológus

Szép a plafon, nem? Minden plafon más, másmilyen a színe, a jellege és néha még a formája is. Mindenkinek mást jelent. Mi szomorú lelkek csak azt nézzük, van aki azt nézve gondolkodik és van akinek az emlékei vannak ott.  A könnyeim végig folynak az arcomon. letörlöm az elsőt, de nem sokára jön a következő. 3 éve azt hittem semmi és senki nem állhat közénk. Ehhez képest? A távolság, ő, és egy lány. Ezek álltak közénk. És még valami. Egy vagyis két ütés. Felnevettek, de nem olyan kellemesen vagy boldogan esetleg kínosan vagy gúnyosan. Nem hanem olyan ördögien, ilyen nevetést képzel el az ember a gyilkosoknak. Megnézzem a kezemet, az áll rajta Warrior, harcos lennék? Talán. Felállok és bemegyek a fürdőbe. Belenézzek a tükörbe és nem ismerek magamra. A szemem alatt karikák, betegnek nézzek ki. A hajam kicsit zsíros. De a legfeltűnőbb még is a két kéz nyom. Ott van.......megtette. Megütött. Olivér. Ezzel a cselekedetével, lökte legbeljebb azt a bizonyos kést. Azt a kést amit 2 éve nyomott belém, és azóta is csak döfte. Egy könnycsepp folyik végig az arcomon. Letörlöm. Néhány órával ezelőtt pedig megütött. Ezzel pedig a lehető legmélyebbre lökte a kést. Itt és most megfogadom, hogy bosszút állok mindenen és mindenkin aki miatt ekkora lett köztünk a szakadék. Mától egy új Hanna leszek. Egy új Hanna aki eltipor mindenkit aki az útját állja, és aki bántja a fiát. Megváltozók, mert ő ezt tette velem.  Patocska Olivér szörnyet teremtett. Patocska Olivér gyilkos lett, mert megölte a régi kedves Hannát. De ennek vége.
Drága Lili neked van egy fiú testvére is, nem? Elmosolyodom. Így állok bosszút. Ott ahol fáj neki. És Ő is látni fogja, hiszen nem sokára összeházasodnak. A fiam felsír. Elindulok de előtte még egyszer belenézzek a tükörbe. Igen, más leszek, más vagyok. Egy harcos vagyok. És Miért kaptam az a két pofont? Ehhez mennyünk vissza 1 évet az időben



Sziasztok! 
Nem erre számitotatok mi? Valahogy kell bele egy kis bonyodalom. 
Remélem azért tetszett. 
Komizzatok!
UI: Köszönöm a komikat és a feliratkozásokat!
És holnap suli.....Miért? olyan rövid volt a szünet! De kitartás már nincsen sok!

7 megjegyzés:

  1. mivaaaaan megutotte? es osszehazasodnak? ooo mamam de varom az elso reszt :OOO

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Akkor elérte a kívánt hatást

      Törlés
    2. hát el....:D es ugye azt irtad hogy ez az evad nagyon boldog lesz.hat kivancsi vagyok hogyan :D

      Törlés
    3. Az eleje lesz inkább boldog a közepe bosszuálló a vége pedig meglepő

      Törlés
  2. nagyon várom már...és én csak hétfőn megyek suliba :DD

    VálaszTörlés
  3. Nekünk múlt hét hétfőtöl volt eddig.

    VálaszTörlés
  4. hat... szavak nelkul maradtam... az biztos hogy nagyon felkeltetted bennem a kivancsisagod, pedig en nem vagyok az a kivancsis fajta.... varom nagyon a reszeket... kivancsi vagyok,hogy fogod ezt boldogga tenni.. egyszoval megol a kivancsisag... :))))))))))

    VálaszTörlés