2014. május 10., szombat

2.évad/5.fejezet Liftben

Hát srácok egy elég perverz részt kaptatok. Remélem azért tetszik majd. És most nagyon kérem komizzatok hiszen ilyesmi élményekben még nem volt részem így nem is nagyon tudtam hogy írjam le.





És ott van. Budapest. A város ahol felnőttem ahol megtanultam szeretni, ahol megismertem őt. Ahol boldog voltam. Mellettem egy helyes srác ül, de most nem ő kell nekem vagyis nem kell, de ő kell a bosszúmhoz. Előttem egy fiatal lány ül, a melle és a segge kint és nem egy srác nyáladzik utána. Gúnyosan elmosolyodom majd hallgatom tovább Billie Joe Amstorng hangját. American Idiot. Van benne igazság.

Néhány perccel később a gép leszáll én pedig elindulok kifelé. Felveszem a csomagomat és már megyek is a taxihoz.  Beülök és elmondom hová megyek aztán csak nézem az elsuhanó táját. Hirtelen megszólal a telefonom és már tudom hogy kihív.
- Szia Anna - köszönök
- Han, akkor este velünk vacsizol - jelenti ki
- Igenis - mondom nevetve
- Jó hallani nevetni - mondja komolyan
-  Nem vagyok vidám Anna, de akkor nálatok - mondom majd leteszem.
A taxi néhány perccel később megáll a házam előtt, fizetek majd kiszállok.   Kinyitom az ajtót majd odamegyek a lifthez, beszálló és megnyomom a megfelelő gombot, és várok. Nem sokára fent vagyok az emeletem. A megfelelő emeleten kiszállók. Kinyitom a lakás ajtaját, majd leteszem a csomagjaimat és egyből a fürdőbe megyek. Levetkőzöm, a hajamat felkötöm majd beállók a zuhany alá. Olyan jó fürödni.  Hagyom hogy a víz folyón rám aztán kimegyek. A  törülközött magam köré tekerem aztán kimegyek. Kiveszek a bőröndömből egy fehérnemű szettet, majd egy harisnyát, mivel így májusban az este még hideg. Egy fehér ruhát választok test takarónak, néhány ékszert is magamra aggatok. Felveszem a cipőmet, és a bőrdzsekimet. A táskámba belerakok néhány dolgot. Kimegyek a fürdő és a szemeimet kihúzom, az ajkamra pedig vörös rúzst kennek. Bezárom a lakást majd elindulok. Hívók egy taxit és elmondom a címet. Annának megíróm hol vagyok. Mikor ott vagyok náluk fizetek és kiszállok. Egy valaki szintén velem együtt abba a házba tart. Mikor meglátom ki az meglepődöm. A haja beálitva, fekete ruhája nem embere emlékeztet inkább egy bukott angyalra.  Hihetetlenül jól néz ki. Kinyitom az ajtót és megvárom. Ő is végig már és meglátom az ajkán azt a perverz mosolyt. Bemegyek majd meghívóm a liftet. Előre enged. megnyomom a gombot, majd hallgatom a zenét. Green Day szól. Hirtelen a lidt megáll, és nem is meggy tovább.
- Mi a fasz.... - mondja - felhívóm Ya ou-t
- Ok - egyezem bele

Néhány perc múlva kiderül várnunk kell még elég sokat a liftben. A hír hallatán felnevetek. Őszintén. Hosszú idő óta. Ő is rám néz majd nevet. A nagy nevetés roham után komolyak leszünk.
- Mikor nevettél utoljára őszintén? - kérdezi
- Mikor veled voltam - mondom őszintén - te?
- Dettó. Bocsánat - nézz rám, és a tekintete csillog
- Miért? - kérdezem gúnyosan és hagyom, hogy kimondja
- Mindenért de leginkább a pofonokért. megvertem egy nőt és ez nem helyes. - én erre csak rá nézzek. A lábaim csak visznek előre. Lehúzom a fejét majd megcsókolom. Nem lágyan....nem. Durván. A nyelve bejútássért könyörög amit meg is kap. A nyelveink táncot járnak egymással. A falnak lök. A combom alá nyúl így az ölében kötök ki. Miközben a falnak nyomva csókolózunk, megérezem a tudort a saját ágyékomnál. Hagyom, hogy levegye a dzsekit, én is ezt teszem. A nyakamat kezdi el puszilgatni, mitől én szenvedélyesen felnyögök. Lejjebb menni de ruhám akadályozza. Újra megcsókol.
- Mit szeretnél, Olivér? - kérdezem és az ajkaim perverz mosolyra húzódnak.
- Akarlak. - jelenti ki
- Én is - erre megcsókol.
Most én puszilom a nyakát mire férfiasan felnyög.
- Szeretlek - súgja nekem
Erre nem válaszolok csak a száját keresem.  Feljebb húzza a szoknyámat. A harisnyát lehúzza rólam, de még mindig a derekán vagyok.  Elengedi a derekamról majd az egyik kezét. Megcsókol és akkor megérzem. Két ujját, belém vezeti, engem pedig elfog az élvezet. A hangszóróból  One Repulic üvölt. Az ujjait ki-be mozgatja bennem, először lassan csinálta most pedig egyre gyorsabban ,amit kéjes nyögésekkel díjazók. És akkor megérzem, hogy a csúcsra jutok. Elkiáltom a nevét mikor elélvezek. És ekkor hangokat hallok. Rám nézz majd felveszi a dzsekiket én pedig felhúzom a harisnyámat és lehúzom a ruhámat. Megigazítom a sminkemet. Magához húz majd azt mondja
- Ezt még folytatjuk, kicsim - suttogja mély és szexi hangon.
- Nálam, a vacsi után - súgom mire bólint. Az ajtó kínyilik és egyszerre megyünk ki.
Jó kis vacsora lesz. De a desszert lesz a legjobb.

4 megjegyzés:

  1. Aztaxd Rohadt jó lett! :) Köviiit!! Gyorsaaan!!! :D :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett. :) kövit gyorsan! :)

    VálaszTörlés
  3. Hat most teljesen kesz vagyok...:O hogyan tudsz ilyen jol irni??:DD gyorsan kovit legysziiiiiiiii!!:')<3

    VálaszTörlés
  4. Ezt mar eleg reg irtad de ezt muszaly volt visszaolvasnom... mintha magamat olvasnam xdd

    VálaszTörlés