2014. május 16., péntek

2.évad/6.fejezet Első lépések

- És mit vagyunk itt? - kérdezi Oli
-Van egy bejelentésünk. - kezdi Ya Ou majd Anna folytatja - terhes vagyok, és összefogunk házasodni
A legjobb barátaim hazások lesznek. Woww. Egyből felállok és megölelem a lányt, és Ya Ou-t. Gratulálok nekik. Azután leülök, de ekkor Olivér áll fel.
- Nekem is van bejelenteni valóm. igaz Lili nincs itt, de bejelenteném, hogy összefogunk házasodni. - ez akkora pofon, hogy félek leesek a székről. El fogom veszíteni. Nem lesz az enyém, hiába van egy gyerekünk. Mindenki fel áll és gratulál rajtam kívül. Én csak ülök és szenvedek. A fájdalom szinte elviselhetetlen. Olivér, rám néz én is ránézek, nem is tudom mit várt majd a nyakába borulok. Ha Lilike tudná miket csinált velem a liftben és miket fog este. És nem tudja, hogy a drága kis tetvére nemsokára velem fog járni. Szívem szerint felnevetnék, de nem teszem, nem is. Sírnék és nevetnék egyszerre. Felállok majd bejelentem, hogy megyek. Olivér és ezt mondja majd együtt indulunk el. Most nem lifttel megyünk hanem gyalogolunk, csak megyünk. Mikor leérünk a lépcsőházba megcsókol.
- Akkor még áll az este? - kérdezi
- Hogyne - csókolom meg újra
Kimegyünk majd beülünk az autómba, én vezetek, mivel nem ittam.  A ház előtt megállok majd együtt megyünk fel. A liftben elkezdünk már csókolózni A falnak lök, és úgy csókol. Kiszállunk a liftből, majd a lakásom felé megyünk,  kinyitom az ajtót. Egyből a falnak lök, leveszi a dzsekimet, én pedig az övét. A hálóba vezet. Lefektet az ágyra majd úgy kezd öltöztetni. Először a cipőmet veszi le majd a harisnyámat. Ezután megállítom és leveszem a pólóját. A szemébe nézzek ami a vágytól már fekete. Erősen megcsókol, és én is őt.  A nyelveink táncot járnak amit élvezek.  Ezután a ruhát veszi le és immáron fehérneműbe vagyok. Ő leveszi a cipőjét és a zokniját. Rám fekszik majd el kezdd csókolgatni. És folytatjuk az estét.

*~* 

Mikor reggel felébredtem egyből eszembe jutott, hogy már nincsen mellettem.  Tegnap voltunk így együtt utoljára. Elveszítettem. Beletűrök a hajamba, és érzem, hogy sírok. Bekapcsolom a tvt ahol nem megy semmi érdekes. Felhívom anyát, akitől megtudom minden a legnagyobb rendben van.  Felállok majd kimegyek és megfürdök. Felveszek egy sima otthoni ruhát majd kimegyek a nappaliba, és elkezdek írni. A cikkemen dolgozom a gyilkosokról. Mikor kész elküldöm majd felmegyek a közönségire. Emlékszem a verseny alatt Lili tesója bejelölt és meg is van Péterffy András. (nem tudom Lilinek van e fiú tesója, ez csak kitaláció szerk.) 
Ráérik és várok. Olvasgatok még egy  kicsit majd bekapcsolok valami zenét mikor megjön az üzenet. Azt írja szia, és a hogy létem felől kérdezz. Én is megteszem ezt majd tovább beszélünk. A végén oda jutunk, hogy találkozott beszélünk meg holnapra. Lecsukom a laptopomat majd tvt nézzek. Ez után a konyhába megyek, főzők majd eszek. Este átöltözök pizsibe és lefekszem. Ezt a napot sikeresen zártam hiszen, a terv első része sikerült. Már csak az ágyamba kell feküdnie. Nevezhetek kurvának, de mindenki fizetni fog, azért ami velem és Vele történt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése