2014. július 8., kedd

2.évad/17.fejezet Saláta



Sziasztok! 
Itt van az új rész ami talán vicces ezt ti döntsétek el. 
De az biztos, hogy mutatja Oli Hanna iránti szerelmét :)
És mivel a szavazás eléggé úgy áll hogy lesz 3.évadunk, én már meg is írtam ahhoz a prológust. 
Szóval aki elsőnek, második és harmadiknak  komizik és el szeretné olvasni a prológust az írja a komija végére
az e-mail címét vagy a Facebook nevét :) 
Jó olvasást! 
Puszil: Ani :)




4 hónap múlva 

4  hónapja mást sem csinálok mint a kanapén vagy az ágyban fekszek, és tévét nézzek esetleg olvasok néha-néha írók, és a kérdésekre válaszolok twitteren. Olivért pedig már kikészítem. Volt hogy egyszer egy koncertje közben hívtam fel azzal az indokkal hogy hiányzik és hozzá akarok bújna aztán mikor itthon van elkezdem neki mondani hogy milyen ronda vagyok és hogy biztos elfog hagyni márt meghíztam. Ő pedig csak hallgat. Az orvos mindig házhoz jön és biztató szavakat mondd nekem. Liv általában szarik arra hogy egész nap fekszünk ő csak rugdos. Olivér elég sokat jár el a munkája miatt, Oliver jelenleg a szüleimnél van. Ha Oli nincs itthon akkor Anna és kis Hanna nálunk vannak.
- Itthon vagyok - kiabál Oli, én pedig felülök,de egyből vissza fektet.
- Szia - köszönök neki majd megcsókolom, és  a hajába túrok ő pedig a nyakamat kezdi csókolgatni.
- Oli...-szólok neki és abba hagyja - kabát és bakancs
- Veszem is le - mondja és kimegy az előszobába. Csatornát váltok a tévén mivel valami szappan opera kezdődik. Végül az AXN- en állok meg ahol a Hannibal megy. Olivér visszajön kikapcsolja a tévét majd felkap. Letesz az ágyra és segít felvennem a pizsimet.  Ő is átöltözik amit én mint mindig ezt is nyál csorgatva nézem. Lefekszik mellém, és átkarol majd elalszunk.

Éhes vagyok. Ez az első gondolatom.
- Oli - keltem a férjemet akinek a szeme egyből kipattan.
- Mi a baj? - kérdezi kedvesen
- Éhes vagyok
- Mit kérsz? - áll már fel
- Olyan Olivér féle salátát - mondom.
- Holnap?
- Nem - mondom - nekem most kell
- Intézem is

Olivér szemszöge 

Felveszek egy fekete felsőt, és a melegítő gatyámat. Az előszobában felkapom a bakancsomat majd a kabátomat. Imádom a feleségemet te honnan a francból fogok neki éjjel 2-kor banánt, ananászt, almát és sárga dinnyét keríteni? De nem csak az a gond hogy az éjszaka közepe van, hanem az is, hogy december közepe van. Az első Éjjel-Nappaliba boltba megyek, ott körbe nézzek de ott nincsen semmi trópusi így csak almát tudok venni.  Kifizetem majd megyek tovább. Megállok a Tesconál ahol tudok venni ananászt, és sárgadinnyét. Mikor kifizetem az eladó felismer és furán nézz rám majd csak a fejét csóválja. Mit gondolna ha banánt is vettem volna? Kifizetem majd beszállok  a kocsiba. 2 óra telt el de nem érdekel. A telefonomból kikeresem Benny nevét majd felhívóm.  
- Olivér mi a szart akarsz, hajnali négykor? - kérdezi álmos hangon  
- Van otthon banánod? -kérdezem, mire felnevet 
- Figyelj...Olikám mire kell neked ilyenkor az banán? 
- Hanna....tudod salátát akar enni - magyarázom 
- Nem..nincs, bocsi - ezzel ki is nyom. Ezután Szikit hívóm de ő is nemet mond plusz ő még el is küld a francba. Igen ezek a haverjaim. Gyerünk Yajoka, benned bízom. 
Ő is elkezd szidni de félbe szakítom. 
- Figyelj Oli nem érdekelnek a szexuális fétiseid úgy hogy csá - röhög 
- Hannának kell te Ya Ou.... - mondom 
- Igen van, gyere - mondja én pedig már megyek is. Néhány perc alatt már ott is vagyok. 
- Köszi Anna - köszönöm meg neki mikor átadja a banánt. 
- Semmi..tudod Olíviáért mindent - mondja majd megpuszil én pedig már megyek is. 
Mikor haza érek elkezdem csinálni a salátát, mikor készen van beviszem a szerelmemnek akit fel kell ébresztenem. Mikor meglátja a salit egyből felcsillan a szeme. Megcsókol, megölel és enni kezdd. Igen, ezért megérte. 

8 megjegyzés:

  1. Mikor lesz kövii? :33
    E-mail címem: patriciamarton426@gmail.com ;)

    VálaszTörlés
  2. De edes :3 Folytasd hamar :)
    Erdekel a prologus:bia.hevesi1998@gmail.com :)

    VálaszTörlés
  3. Juj mikor jön kövi...tényleg vicces volt
    email címem:nyafianett@citromail.hu

    VálaszTörlés
  4. Fantasztikus::) Email:barbikat2002@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jo :)
    Email:scvioletta@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. hát ez igen jó :'DD az egészet végig röhögtem xd mikor várható a következő rész? :) email: wayernagyreka@citromail.hu

    VálaszTörlés
  7. Ez nagyon jó lett! :)
    Érdekel a prológus. Email: varadililike2000@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Ez fantasztikus volt. Már nagyon várom a kövi részt. Siess vele. *-* Email: horvatattila3@gmail.com

    VálaszTörlés