2014. július 23., szerda

2.évad/22.fejezet Baleset

Sziasztok! Itt van az új rész! 
Annyit el kell mondanom, hogy az évadból még 3 rész van hátra! 
Sajnálom de sehogy sem tudtam 30.részig húzni! 
Jó Olvasást! És komizzni kíváncsi vagyok mit szóltok!




Oliver szemszöge 



Néhány hónappal vagyis 4-el később Január van, én pedig egész jól beilleszkedtem, bátran kijelenthetem, hogy legjobb haverom Ricsi lett. Anyámék kibékültek, aminek én persze nem  örültem. Aztán elég sok  haverom lett az utóbbi időben. Reggel egy üzenetre kellek miszerint 1 óra múlva a pályánál. Fürdőbe megyek ahol lefürdök, fürdés után a szobámban fekete pólót veszek fel, fekete farmerrel, és egy bakanccsal. Hajamra sapkát húzok, néhány szál hajam kilóg alóla. Hátsó zsebembe pénzt rakok, a másikba pedig a cigimet. Kabátomat felveszem majd köszönök anyának és elmegyek. Deszka pályán már ott vannak a haverjaim. Ricsi nincs itt, miért is lenne? Ő nem bírja Kristófékat szerinte seggfejek meg számomra is rossz társaság. Megjegyezte, hogy tudja hogy ők szoktattak rá a cigire erre persze jött a majd drogozni is fogsz, vagy mi? Kristófék 16 vagy 18 évesek.
- Oliver  - hallok meg egy női hangot. Kristóf nője azaz Vivien a suli ügyeletes ribanca. A csaj 16 és már mindenki végig ment rajta. Megfordulok és rá villantom ezer wattos mosolyomat.
- Vivi - karolom át a vállát - hogy vagy?
- Kristóf hívott - magyarázza, kiveszem a zsebemből a cigit és elkezdem szívni azt. Kristóf elé állok aki csak int nekem. Néhány csaj még jön hozzánk és beszélgetni kezdünk arról mit csináljunk holnap vagy inkább ma este.
- Mi lenne ha átjönnétek hozzám? - kérdezi Dávid
- Hozok anyagot, Oliver-t be kell avatni - röhög fel Ádám , mire mindenki helyesel
- Milyen anyagot? - kérdezem
- Füvet - válaszolja Ádám
- Benne vagyok.

**

- Mit adhatok, Oliver? - kérdezi az eladó csaj 
- Szokásosat - mosolygok rá, mire már megy is a kávés géphez. Nevemet ráírja egy pohárra és néhány percen belül meg is kapom azt. Egy fiatal lány jön be a Starbucks-ba kb. a húgommal egyidős. Felém fordul és int nekem. Lili lánya, szóval ezért volt oyan ismerős. Vissza intek neki majd kimegyek. Mivel a buli 6-kor kezdődik már csak Ricsiért kell elmennem. Legjobb barátomat nehezen de rátudtam venni arra, hogy velem jöjjön. Busszal mentünk el a címig amit  kaptam. Első csengésre ajtót nyitottak majd együtt mentünk be, de más irányba vittek el minket. Míg Ricsit egy csaj addig engem Kristóf vitt el. A srác egy italt adott a kezembe amit azonnal meg is ittam, aztán jött még több is. Kaptam egy cigit amibe beleszívva kicsit más íze volt, és néhány perc múlva eléggé nehéz volt gondolkodni is. Azután kaptam még egy kis vodkát majd pezsgőt.....Ricsit láttam meg ahogyan felállitt és kifelé visz, még valakit le is ütött ha jól látom. Kivisz az utcára, ő meg áll és veszekszik valakivel de én elindulok ki az útra leülök a közepén de mikor már ülnék le három érzés kerít hatalmába. 1. repülés 2.fáj. 3.minden elsötétül....


Hanna szemszöge 


- Hol van a fiam? - kiabálok az ügyeletes nővérrel 
- Asszonyom a kisfia... a műtőben - kapom a választ 
- Azonnal engedjen be! - kiabálom sőt üvöltöm, Olivér megfogja a derekamat és magához ölel. 
- Rossz anya vagyok, érted? A legrosszabb. - sírók a vállába 
- Han..nagyon jó anya vagy - próbál mosolyogni de nem sikerül neki. 
Magamhoz húzom és csak ölelelem őt. Ha elengedném biztosan elesnék. Ricsit látom meg a folyosó végén. Ő is sír. Leült a kőre, kezeit az arcára rakta. Odasétálok hozzá, leülök mellé majd átkarolom. Ő megölel, én pedig őt ölelem. Férjem a másik két gyerekemhez megy őket vigasztalja. Anna és Ya Ou most fut be. Ő sincs  jobban mint mi. 
- Mi lesz....ha...nem éli túl? - kérdezi a fiú 
- Azt mondják a gyásznak 5 szakasza van - mondom 
- Én a 4.-ből nem tudnék kijönni - utál a depresszióra 
- Én addig el se jutnék - válaszolom - gyere ülj le és hozok neked egy kávét - mondom mire bólint. Leültettem egy székre és elindulok a büfébe.  Veszek két kávét. fizetek és már megyek is vissza. Az egyiket Ricsinek adom aki, megköszönni és inni kezdi. Barátaim már itt vannak. Leülök a fiú mellé. Könnyeim esnek bele a kávéba. Rossz anya vagyok....a lehető legrosszabb. Ha Oliver....ha...Oliver. Az ember aki elütötte a fiamat az fizetni fog. Egy orvos jön ki. Olivér mögém áll és fog, mert ehhez a hírhez meg kell hogy fogjon....



9 megjegyzés:

  1. Úr isten! 3x olvastam a blogod.! És még így is nagyon izgalmas! :) Nagyon-Nagyon szupi ez a rész is, mimt a többi! Ebből könyvet is lehetne írni! Nagyon ügyes vagy. Ìgy még jobb hogy a legizgibb résznél hagyog abba! De azért remélem nem lesz semmi baj! :) Nagyon várom a kövi részt..! :) XX Vivi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. úristen! 3x olvastam újra a megjegyzésedet, mert nem fogtam fel, hogy ennyire tetszik valakinek. Nagyon jól esik amit írtál, és a könyvtől még elég messze vagyok. :)

      Törlés
    2. Igen azt tudom , hogy messze vagy tőle.. !! De nekem akkor is nagyon tetszik.! :) És remélem, hogy majd egyszer azt is olvashatom.! :) XX Vvi!

      Törlés
    3. Én is nagyon remélem, hogy egyszer a kezemben tarthatom a saját könyvemet :) Ha van saját blogot szívesen beleolvasnék :)

      Törlés
    4. :) Nekem még nincs! De a barátmőmmel màr gondoltunk rá! Úgyhogy a nyáron még lehet jogy lesz..!! :)

      Törlés
  2. Ez baromi jóó!! El nem lehet mondani mennyire szuperül írsz!!:DD sok blogot olvastam de messze ez a legjobb!!!:)) nagyon ügyes vagy és gyorsan kövit!!!:O :DD

    VálaszTörlés
  3. Uuu nagyon jó*--* már várom a kövi részt!!:D

    VálaszTörlés
  4. Uuhh nagyon nagyon jó lett!!:))
    Mikor lesz kövi??:)

    VálaszTörlés